Gostovanje in domena – osnova za uspešen posel

Pred ustanovitvijo podjetja se mora podjetnik pozanimati o marsičem in temeljito razmisliti, kje in na kakšen način bo pridobival nove stranke. Čeprav se zaradi razvoja interneta zdi, da je danes pridobivanje strank mnogo lažje, kot je bilo nekoč, pa to še zdaleč povsem ne drži. Že res, da je spletna stran lahko na relativno enostaven način dostopna ljudem z vsega sveta, toda to prav nič ne pomaga, če je ti ne najdejo.

Iskanje spletne strani

Ena izmed težav, s katero se sooča večina podjetnikov, ki imajo svoj posel predstavljen tudi na spletu, je, kako s čim manj porabljenimi sredstvi doseči čim več spletnih uporabnikov. Osnovo za slednje predstavljata kakovostno spletno gostovanje in ustrezna domena. Ogromno informacij na to temo boste našli na spletni strani www.vortex.si, naj pa vam glavne nasvete, ki vam bodo pri vzpostavitvi spletnega posla v veliko pomoč, predstavimo že v današnjem prispevku.

Kaj je spletno gostovanje in kako lahko vpliva na posel?

Spletno gostovanje je storitev, brez katere v podjetništvu danes preprosto ne gre več. Za postavitev spletne strani na splet je namreč potrebno zakupiti prostor na strežniku, ki je z zmogljivo internetno povezavo povezan v svetovni splet.

Ponudnikov gostovanja je izjemno veliko, zelo pomembno pa je, da izberete kakovostnega, ki vas s svojimi storitvami ne bo razočaral. Zgolj zanesljivi in varni strežniki niso dovolj, potrebna je tudi visoka zmogljivost, ki omogoča kar najhitrejšo odzivnost gostujočih spletnih strani. Ne glede na posel ali naravo spletne strani je pomembno, da se ta obiskovalcem prikaže kar najhitreje, saj je hitrost delovanja tesno povezana z uporabniško izkušnjo in njihovimi akcijami, ki jih izvedejo na strani. Lahko si mislite, da je hitro delovanje še posebej pomembno v primeru spletnih trgovin, saj uporabniki spleta v počasi delujočih trgovinah zelo neradi nakupujejo.

Hitra spletna stran

Preden se odločite za spletno gostovanje, se prepričajte, da vam ponudnik lahko zagotovi sodoben strežnik z vgrajenimi SSD diskovnimi enotami. V kolikor vam SSD gostovanje pri izbranem podjetju ni na voljo, raje poiščite drugega.

Povezava med domeno in uspešnostjo posla

Drugi temelj za spletno predstavitev predstavlja domena – t. j. spletni naslov, na katerem je spletna stran dostopna uporabnikom interneta. Včasih so se tako posamezniki kot podjetja večinoma odločali za imena domen, ki so vključevala tako imenovane ključne besede. To so besede oz. fraze, ki jih ljudje pogosto vpisujejo v iskalnike, kot je denimo Google. Na ta način so bili za te besede uvrščeni višje, s tem pa so si zagotovili tudi več obiska na spletno stran.

Danes je zgodba precej drugačna, saj je Google že pred leti razvrednotil težo ključnih besed v imenih domen. Mnogo bolje je registrirati ime, ki je enako imenu podjetja. Na ta način je najlažje delati na prepoznavnosti blagovne znamke, kar na dolgi rok prinese daleč najboljše rezultate.

Prepoznavnost blagovne znamke

Poleg imena domene je pomembna tudi izbira vrhnje domene oz. domenske končnice. Na voljo je več sto domenskih končnic, seveda pa vse še zdaleč ne pridejo v poštev. Če se lotevate posla, s katerim želite doseči prebivalce Slovenije, izberite domeno .SI (alternative so .COM, .NET in .EU). Če želite doseči hrvaški trg, bo pravo izbiro predstavljala registracija domene .HR. Podobno velja tudi za druge trge (.DE za Nemčijo, .AT za Avstrijo, .IT za Italijo, .RU za Rusijo, …).

Najprej dobro premislite, šele nato odločitev realizirajte

Preden se zaletite v najem spletnega gostovanja ter registracijo domene, dobro premislite. Odločitev glede gostovanja sicer še ni tako kritična, saj lahko ponudnika v večini primerov relativno enostavno zamenjate, mnogo težje pa je po nekaj letih spletno stran prestaviti na drugo domeno. Če smo nekoliko natančnejši – prenos same spletne strani niti ni tako zahteven, mnogo težje pa je obdržati pozicije ključnih besed v spletnih iskalnikih. In če boste pozicije izgubili, boste izgubili tudi dobršen del obiskovalcev vaše spletne strani.

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Share on LinkedInEmail this to someone

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja