Kaj je poslovna komunikacija?

Komuniciranje, katerega namen je komercialni uspeh, torej prodaja izdelkov ali storitev, označujemo s skupnim pojmom poslovna komunikacija. Od običajnega načina sporazumevanja se razlikuje predvsem v tem, da je vedno usmerjena k jasnemu cilju, zaradi tega pa se poslužuje najrazličnejših tehnik – tistih, ki jih dobro poznate, pa tudi takšnih, za katere se na prvi pogled zdi, da ne spadajo v poslovni svet.

Poslovna komunikacija zahteva predvsem veliko prilagajanj

Ko vstopimo v poslovni svet, vsekakor pričakujemo, da bo za uspeh potrebna poslovna komunikacija, ki bo temeljila na sposobnostih prepričevanja in pogajanj. Komuniciramo uglajeno, pazimo na govorico telesa, smo ob srečanjih s poslovnimi partnerji urejeni, prijazni, ustrežljivi. Vendar pa to pogosto ni dovolj, naša poslovna komunikacija ne deluje. Zakaj? Ker je potrebno vključiti še več.

Se vam zdi, da je lahko del poslovne komunikacije pripovedovanje zgodb iz svoje poslovne preteklosti ali zasebnega življenja? Vsekakor. Če želite uspešno prepričati, je pogosto potrebno povedati tudi kakšno zanimivo osebno zgodbo, saj to pomaga, da se s poslovnim partnerjem zbližamo.

Menite, da je v komuniciranje primerno vnašati šale? Vsekakor! Vsakdo se rad nasmeji, in če smo prav mi tisti, ki partnerja spravimo v smeh, potem si nas bo v primerjavi s konkurenco veliko bolj zapomnil. Paziti moramo le, da šale niso »neokusne«.

Se vam zdi prav, da se s poslovnimi partnerji kdaj srečamo tudi neformalno, da jih dodamo med prijatelje na družabnih omrežjih in podobno? Odgovor je ponovno pritrdilen. Vse, kar nam lahko pomaga, da poslovnemu partnerju »prirastemo k srcu«, kar nam pomaga, da ga bolje spoznamo, in kar nam da več časa in priložnosti, da prodamo svoje izdelke in storitve, je v današnjem času poslovna komunikacija.

Ne pozabite: poslovno komuniciranje mora biti primerno glede na poslovnega partnerja, vendar vedno namenjeno temu, da dosežemo svoj cilj. Pri tem pride prav skoraj vse – od deljenja fotografij otrok do pošiljanja čokolad ob rojstnem dnevu. Vsako dejanje, ki nam zagotovi, da smo bolje sprejeti, je dejanje, ki utrjuje poslovno sodelovanje.

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Share on LinkedInEmail this to someone

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja